i got a email from Ken Silverman today about porting the Build engine to Virtual Boy…
here is what he has to say:
> Is it possible to port the Build Engine to the Virtual Boy?
Anything’s possible.
> 1Mbyte DRAM … 512Kbyte P-SRAM
This is not enough memory! You will need to reduce the sizes of many
arrays – especially the sector, wall, and sprite structures.
> 4 color with 32 levels of Intensity
Build uses 256 color mode. With only 4 colors, you’ll probably want to
disable shading altogether and draw all your textures from scratch using a
custom tile editor.
> 20mHz
I remember Build used to run on a 486-33 at around 15-20 frames per second.
With shading disabled, and well-written assembler code, it might be ok.
FXConverter – 164 Currency Converter Results
Donnerstag, 10. Juni, 2004
150 Schweizer Franken = 99.14078 Euro
also 100€
Zitat
Author: BenRPG – Date: 06-07-04 02:39
——————————————————————–
Dazu gäbe es noch einen AC adaptor tab, aber keine AC adaptor. Tab ebenfalls in Orginalverpackung, aber gebraucht, als leichte kratzspuren auf der unterseite. Kannst ja mal sagen ob du immer noch interesse hast.
BenRPG
——————————————————————–
Zitat Ende
ist der AC Adaptor mit im Preis drin?
An den Spielen interessiert mich nur
V-TetrisVirtual leage baseball(eingeschweisst)
Kemko baseball 95 jap
T&E Golf jap